مانیتورینگ Uptime چیست و چرا مهم است؟

مانیتورینگ Uptime چیست و چرا مهم است؟

در دنیای امروز، داشتن وب سایتی که همیشه فعال باشد، مهمتر از همیشه است. اینجاست که نظارت بر آپتایم وب سایت تبدیل به یک سرویس کارا می شود. در حالت ایده آل، آپتایم باید 100٪ باشد. برای اینکه وب‌سایت 100% آپ‌تایم دریافت کند، به این معنی است که در تمام طول سال، 24/7، بدون هیچ گونه خرابی، در دسترس و در دسترس بوده است. Uptime بر اساس تعداد ساعاتی که سرور میزبان وب شما در یک بازه زمانی مشخص در دسترس است محاسبه می شود.

مانیتورینگ آپتایم فرآیندی است که به طور مداوم بررسی می شود تا ببینیم آیا یک وب سایت در دسترس است یا خیر. اگر وب سایت شما دچار خرابی شود، سیستم نظارت بر زمان کار شما یک هشدار صادر می کند. انواع خرابی هایی که ممکن است تجربه کنید می تواند هر چیزی باشد، از یک فاجعه طبیعی گرفته تا یک مشکل میزبانی در میزبان وب شما.

انواع خرابی هایی که ممکن است تجربه کنید می تواند هر چیزی باشد، از یک فاجعه طبیعی گرفته تا مشکل هاست شما. Uptime اندازه گیری زمانی است که وب سایت شما کار می کند و در دسترس بازدیدکنندگان است و معمولاً به صورت درصد بیان می شود. تنها چیزی که می توان گفت این است که نظارت بر زمان آپتایم  وب سایت می باشد و بررسی می کند که آیا یک وب سایت در هر لحظه در دسترس است یا نه، در حالی که نظارت بر خرابی سایت گونه ی دیگری است به طور خاص مدت زمانی را که در طی آن یک وب سایت در انجام عملکردهای اساسی خود از جمله ارائه صفحات وب به کاربران ناکام می ماند، تجزیه و تحلیل می کند. ، انجام پرس و جوهای موتور جستجو، پذیرش پیام های ایمیل دریافتی و غیره.

وقتی برای سایت شما مشکلی پیش بیاید، قطعا می خواهید در مورد آن بدانید. اینجاست که هشدار پیشرفته Ayyza وارد می شود. Ayyza با وجود سرور های متعدد در سطح کشور قبل از صدور هشدار، هر خطایی را از یک ایست بازرسی دیگر چک می کند. اگر تست دوم نیز خطا داشته باشد،ما از سیستم پیام رسانی دلخواه شما برای ارسال پیام استفاده می کنیم.سیستم هایی که میتونید آلارم خود را در آن دریافت کنید SMS، ایمیل، تلفن می باشد.

Ayyza در 24 ساعت هفته در کنار شما می ماند و حواسش به کسب و کارتان است. همچنین دارای 150 سرور در استان ها و 17 سرور خارجی که در سراسر جهان واقع شده اند، می باشد و می‌توانید از بین همه آنها آزمایش کنید یا فقط از نقاط انتخابی در مکان‌های واقعی کاربران خود استفاده کنید.

مقالات مرتبط